معرفی وام کالا

معرفی وام کالا

وام خرید کالا چیست؟ شاید شما هم تا به حال برای دریافت وام کالا اقدام کرده اید. درواقع وام کالا، تسهیلاتی است توسط بانک های مختلف و با شرایط متفاوتی به متقاضیان ارائه می شود. جهت آشنایی بیشتر با وام کالا و مدارک مورد نیاز این وام همراه ما باشید. 

وام خرید کالا یکی از اونواع تسهیلاتی است که بانک ها به مشتریان خود پیشنهاد میدهند. این وام در جهت تامین بودجه مالی برای خرید کالای مصرفی یا خانگی مانند یخچال، مبل، گاز، فرش و… دراختیار مشتریان قرار می گیرد.

معرفی وام کالا

شرایط دریافت وام کالا

یکی از مهم ترین شرایط دریافت وام کالا ارائه فاکتور خرید کالا به بانک است، حتی ممکن است برخی بانک ها این وام را در قالب یک کارت اعتباری در اختیار متقاضیان قراردهند، به این ترتیب پول نقدی در اختیار متقاضی قرار نخواهد گرفت. 

 لازم به ذکر است که اگر قرار است فاکتور خرید کالایی را به بانک ارائه دهید، باید از لیست فروشگاه های معتبر بانک کالا خود را خریداری کنید. 

مبلغ وام کالا چقدر است؟

بسیاری از بانک های کشور این تسهیلات را به متقاضیان خود پرداخت میکنند. انواع طرح های تسهیلاتی مخصوص خرید کالا در شبکه بانکی وجود دارد، بنابراین شما می توانید از ۸ میلیون تومان تا ۲۰۰ میلیون تومان وام بگیرید. توجه داشته باشید که برای دریافت وام کالا نیازمند ضامن رسمی می باشید، همچنین شما می توانید با گذاشتن سپرده ای دربانک نیاز خود به یک فرد ضامن را برطرف نمایید.

چه کسانی میتوانند از وام کالا استفاده کننده؟

همان طورکه در ابتدای مطلب گفتیم این وام برای تامین سرمایه جهت خرید کالای مصرفی یا خانگی می باشد، بنابراین فقط کسانی که قصد خرید کالا دارند میتوانند درخواست  وام کالا داشته باشند. 

این وام درقبال ارائه رسید خرید کالا از فروشگاه های معتبر ویا در قالب یک کارت اعتباری در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. 

اگر دارای شرایط گفته شده در بالا نیستید، میتوانید با بررسی سایر وام ها و هدفتان از دریافت وام، تسهیلات مناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید.

معرفی وام کالا
دریافت مشاوره از وام آسا

گروه مشاورین وام آسا با ۱۵ سال سابقه درخشان (عضو انجمن IMCA) در خدمت مشتریان گرامی می باشد. مشاورین وام آسا از ابتدا تا انتهای پروسه تامین مالی در کنار شما خواهند بود، تخصص مشاوران مجموعه وام آسا، سرعت و دقت در پاسخگویی وهمچنین ارائه بهترین مشاوره به مشتریان است. تمامی خدمات این مجموعه کاملا تضمین شده می باشد.

درصورت داشتن هرگونه مشکل در روند دریافت وام کالا میتوانید با تماس با مشاورین گروه وام آسا، به روند دریافت وام خود سرعت بخشید، گروه مشاورین وام آسا.

بیشتر بخوانید: مشاوره وام کالا