تهیه طرح توجیهی

مشاورین مالی و متخصصین ما  با تحلیل کامل از میزان سودآوری طرح ها در بازارها و صنایع مختلف؛ ضمن آشنایی با قوانین و مقررات مالی و بانکی کشور؛ تحلیل های موردنیاز برای شرکت های تامین سرمایه و بانک ها را مطابق استانداردهای بانکی و مالی کشور تدوین کرده و طرحی واقع بینانه با تحلیل همه جانبه تدوین می کنند.

ارائه طرح توجیهی برای دریافت وام یا تامین سرمایه یکی از اصلی ترین مستنداتی است که کسب و کارها باید به تهیه آن بپردازند. بررسی شرایط بازار، میزان هزینه لازم برای اجرای طرح و همچنین سودآوری آینده پروژه در این طرح پیش بینی می شود.

خدمات تهیه طرح توجیهی وام آسا

مشاورین و متخصصین ما با آشنایی کامل به سیستم بازار سرمایه و مقررات مالی و بانکی کشور و با تحلیل کامل طرح ها و سودآوری پروژه ها در بازار طرح های واقع بینانه با تحلیل های همه جانبه تدوین می کنند. این تحلیل ها مطابق با استانداردهای بانکی و مالی کشور تدوین می شوند و به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم را برای هدف خود اتخاذ کنید.

سرعت و دقت در پاسخگویی و ارائه بهترین مشاوره به مشتریان، از تخصص های مشاوران ما در مجموعه وام آسا می باشد.

جهت مشاوره با کارشناسان ما و دریافت بهترین راه کارها در خصوص تهیه طرح توجیهی برای پروژه های خود با ما تماس بگیرید.

تهیه طرح توجیهی وام آسا

خدمات تهیه طرح توجیحی وام آسا

بررسی بازار

متخصصین ما در وام آسا با تحلیل نقاط ضعف و قوت و موقعیت های مناسب، میزان سودآوری بازار موردنظر شما را بررسی می کنند. بهترین استراتژی ورود به بازار و موانع و مشکلات سر راه و همچنین راه حل آن را تحلیل و ارائه می کنند.

بررسی هزینه و سود

بررسی هزینه های طرح و میزان درآمد و سود باید به گونه ای باشد که با توجه به میزان سرمایه، طرح قابل اجرا باشد. پارامترهای مهمی همچون نقاط شروع درآمد و سود، بازدهی داخلی، جریان مالی و ریسک های مختلف مالی باید مورد تحلیل قرار گیرند.

بررسی ریسک

عدم ثبات قیمت ها در سیستم اقتصادی کشور و موضوعاتی مانند تورم و فراز و فرود قیمت ها تاثیرات بسیار زیادی در فعالیت های اقتصادی دارند. بررسی این موضوعات و پیش بینی سود و ضرر در طرح ها باید به درستی انجام شود.

بررسی فنی

بررسی های دقیق تر و تخصصی تر در زمینه های مختلفی مانند فاکتورهای مهم تولید محصول و یا ارائه خدمات تنها با دانش فنی لازم قابل اجرا است. از اینرو می توانید در این رابطه با متخصصان ما در ارتباط باشید.

بررسی مالی و اقتصادی طرح ها

بررسی های تخصصی برای طرح های موردنظر سرمایه گذار در کمترین زمان و با حداقل خطا، مباحث درآمد، سود و ضرر را ارائه می نمائیم.

تماس و مشاوره با کارشناسان وام آسا

جهت دریافت مشاوره و خدمات از کارشناسان ما در شرکت وام آسا تماس بگیرید.