اخذ وام فوری

اخذ وام فوری

اخذ وام فوری

شما با اخذ وام فوری میتوانید بدون نیاز به سپرده گذاری حساب و طی کردن روند طولانی و دشوار اخذ وام، تحت یکسری شرایط خاص و در سریع ترین زمان ممکن، حداکثر تا یک هفته پس از درخواست وام فوری، تسهیلات موردنظر خود را دریافت کنید.

شرایط لازم برای اخذ وام فوری

شرایط اخذ وام فوری در بانک های مختلف متفاوت است، هر بانکی باتوجه به قوانین موجود خود برای مشتریان شرایط وام فوری را تعیین میکند. همچنین مشتریان میتوانند با توجه به شرایط معین شده توسط هربانک از تسهیلات آن بهرمند شوند.

از مهم ترین شرایط اخذ وام فوری میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. داشتن ضامن معتبر همراه با گواهی کسر از حقوق.
  2. افتتاح حساب سپرده گذاری بلند مدت
  3. واریز ۱۰ درصد از مبلغ وام درخواستی درحساب
  4. ارائه چک صیادی یا سفته

نحوه اخذ وام فوری

اخذ وام فوری

درواقع ۲ راه برای اخذ وام به صورت فوری وجود دارد، روش اول شما باید از بانک هایی که وام فوری می دهند وام دریافت کنید، اگرهم از قبل درآنجا حساب سپرده داشته باشید یک امتیاز برای شما محسوب می شود. به این صورت شما سریع تر به وام خود دست پیدا میکنید.

روش دوم شما می توانید امتیاز وام فوری افراد را بخرید، افرادی هستند که مراحل اخذ وام را طی کرده اند اما بنا با دلایلی دیگر به آن نیازی ندارند و همچنین قصد دارند امتیاز خود را بفروشند، به این صورت شما می توانید امتیاز این وام را خریداری کنید.

کدام بانک ها وام فوری می دهند؟

اگر به دنبال بانک هایی هستید که وام فوری میدهند، در این قسمت مهم ترین آن ها را به شما معرفی میکنیم:

بانک ملت

وام کالای ۵۰ میلیون تومنی بانک ملت، این وام بدون نیاز به سپرده گذاری یا واریز پیش پرداخت به متقاضیان وان فوری پرداخت می شود.

 این وام که به صورت وام کالا پرداخت میشود، تنها برای خرید از نمایندگی های اسنوا قابل استفاده است.

بانک ملی

وام ۵۰ میلیون تومانی بانک ملی، این وام به کلیه افراد بالای ۱۸ سال که دارای فیش معتبر حقوقی دارند تعلق میگیرد.

وام فوری بانک ملی در قالب وام کالا به متقاضیان اعطا می شود، یعنی به صورت کارت اعتباری ویا در ازای ارائه فاکتور خرید معتبر پرداخت می شود.

بانک صادرات

طرح لبخند بانک صادرات، در این طرح متقاضیان میتوانند تا ۹۰ درصد از مبلغ سپرده خود را به صورت وام فوری دریافت کنند.

برای دریافت این وام فوری نیاز با ضامن نمی باشد وبا سود صفردرصد در اختیار متقاضیان قرار داده می شود.

دریافت مشاوره از وام آسا

گروه مشاورین وام آسا با ۱۵ سال سابقه درخشان (عضو انجمن IMCA) در خدمت مشتریان گرامی می باشد. مشاورین وام آسا از ابتدا تا انتهای پروسه تامین مالی در کنار شما خواهند بود، تخصص مشاوران مجموعه وام آسا، سرعت و دقت در پاسخگویی وهمچنین ارائه بهترین مشاوره به مشتریان است. تمامی خدمات این مجموعه کاملا تضمین شده می باشد.

جهت مشاوره با کارشناسان گروه وام آسا و دریافت بهترین راهکارها درخصوص تامین مالی برای پروژه های خود، با ما تماس حاصل فرمایید.